Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2013 16:55 - Ти носиш циганска пола (Анатолий Косенко)
Автор: mese4inkata Категория: Други   
Прочетен: 849 Коментари: 0 Гласове:
3



ТИ НОСИШ ЦИГАНСКА ПОЛА

Анатолий Косенко

превод: Красимир Георгиев

 

ТИ НОСИШ ЦИГАНСКА ПОЛА

 

Циганска пола развяваш - пъстра, весела такава…

Утрото я украсява - слънце с нея заиграва…

 

Вятърът полата вее - с нея му е тъй приятно…

Дипли весели се реят - и изчезват безвъзвратно…

 

После мястото заема нова дипла мигновено…

Разпиляват се засмени дипли в цялата вселена…

 

А към мен полата буни две крачета тъй тревожно…

За мечтите няма думи - да се спреш е не-въз-мож-но…

 

Приближава се полата - дивна, весела такава…

Краски в утрото замята - слънце с нея се задява…

 

Над полата - блузка-чудо, стегнала гърдите жадно…

Всяка гръд - играчка луда, много време ще открадне…

 

А лицето ти се смее - от усмивки съм прободен…

Твоят смях ще ме залее - пролетен и пълноводен…

 

Приближаваш се накрая - дълго ти се възхищавам…

Ти си днес щастлива, зная - с щастие се заразявам…

 

Жар прегръдка и отново те целувам и притискам…

Туй е противоотрова (вярвай, друго аз не искам)…

 

Ласка ще те излекува - тя тъгата ще прекърши…

Устни и очи целувам - наказанието свърши…

 

Ти към мен притискаш тяло - попрепъваш се в полата…

Радост: моя си изцяло - чудо-незабравка свята…

 

В миг полата е свалена, вятърът крила прибира…

Сякаш цялата Вселена и замлъква, и замира…

 

А гърдите се притискат - във Вселената навлизат…

Две сърца любящи искат винаги да бъдат близо…

 

И в прегръдката е всичко - слънце с обич ни облива…

Ти си с весела поличка: слънчева и докачлива…

 

Блян наоколо бленува - щастието е самичко…

Всичко туй дали сънувам, или е наяве всичко…

 

И дали в копнежи диво аз прегръщах боговете…

Или слънцето красиво в нашата прегръдка свети…

 

—————————–

 

ТЫ ИДЕШЬ В ЦЫГАНСКИХ ЮБКАХ

 

Ты идешь в цыганских юбках - вся веселая такая…

Красят юбки лета утро - ими солнышко играет…

 

Развевает ветер юбки - и ему играть приятно…

Складки веселятся будто - исчезают безвозвратно…

 

Место каждой занимает складка новая мгновенно…

И несутся, трепыхая, складки юбок во Вселенной…

 

А под юбками несется мне навстречу пара ножек…

Мыслям и мечтам неймется - ожиданье не-воз-мож-но…

 

Приближаешься вся в юбках - вся веселая такая…

Красят летом юбки утро - ими солнышко играет…

 

А над ними чудо-блузка, что - в обтяжку - грудки сжала…

Грудка каждая - игрушка: столько времени украла…

 

И лицо твое смеется - ты ко мне спешишь сегодня…

Смех твой улицей несется - смеха всюду половодье…

 

Приближаешься, все ближе - я тобою восторгаюсь…

Ты счастливая, я вижу - тоже счастьем заряжаюсь…

 

Наконец-то, ты в объятьях - обнимаю, прижимаю…

Поцелуй - противоядье (я других, поверь, не знаю)…

 

Исцелит он от напасти - от тоски и ожиданья…

Зацелую в губы, глазки - завершилось наказанье…

 

Ты стоишь, ко мне прижалась - путаешься в своих юбках…

Счастлив я: ты мне досталась - моя чудо-незабудка…

 

Замирают твои юбки, и вокруг все замирает…

Вся Вселенная, как будто, замолкает, затихает…

 

Грудки в ней друг к другу жмутся - во Вселенной грудкам тесно…

Оба сердца отдаются - мысли „поскорей быть вместе”…

 

И стоим, обняв друг в друга - солнцу нравимся мы оба…

Ты - моя подруга в юбках: солнечная недотрога…

 

Все вокруг остановилось - счастье замерло, застыло…

То ли это мне приснилось - то ли это все же было…

 

То ли шла ко мне Вселенной и со мною целовалась…

То ль под солнцем несравненным мы стоим вдвоем, обнялись…




Източник



Тагове:   лирика,   поезия,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mese4inkata
Категория: Други
Прочетен: 1178390
Постинги: 598
Коментари: 54
Гласове: 16617
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930