Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2014 17:12 - Блейк Лайвли и новото й амплоа
Автор: mese4inkata Категория: Други   
Прочетен: 2247 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.10.2014 21:01


Съвсем скоро в сайта на актрисата Блейк Лайвли се появи пост, от който стана ясно, че е бременна. Много бременна.

image

Не се беше появявала на публични места може би от фестивала в Кан, когато зашемети всички с уникална чернобяла рокля на Гучи. Е, след хубавата изненада, която поднесе на феновете си (и аз съм сред тях, ако не сте се сетили вече :) ), се появи с бременното си коремче на две събития и показа три различни стрийт визии. От официалните събития едната рокля - тази на Ели Сааб, въобще не ми харесва, но другата е ... Е, не може да се сравнява с чернобялата в Кан, но е поне наполовина толкова красива :) И пак е на Гучи. Все пак Блейк е лице на марката. От стрийт визиите, които показа тази седмица в Ню Йорк, докато беше на пазар за бебешки неща, само едната ми харесва. От другите две шареното пончо ми дойде малко в повече, както и странния ансамбъл на някакви животинки. На нея й отива шареното пончо, на мен не ми харесва, защото не е мой стил, а пък принта (кученца май бяха) изобщо няма да го коментирам. Роклята на Ели Сааб я беше комбинирала с късо широко палто на Michelle Kim, което както се оказа, си купила в три цвята, защото се влюбила в него. Абсолютно я разбирам, палтото е просто страхотно. Взела го е в сиво, бургундско и бежово. Чакам с нетърпение да сложи бургунското. Ето и визиите.

#1 официално събитие:

image

image

image

image

image

image

#2 официално събитие:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

#1 стрийт визия:

image

#2 стрийт визия:

image

#3 стрийт визия:

image

image




Тагове:   blake lively,   outfit of the day,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mese4inkata
Категория: Други
Прочетен: 1173443
Постинги: 598
Коментари: 54
Гласове: 16533
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031