Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2015 19:17 - Фотосесии Maid for Each Other
Автор: mese4inkata Категория: Други   
Прочетен: 1406 Коментари: 0 Гласове:
4



Откакто ме прихвана модната вълна, не иска да ме пусне :) И интересът ми към модата се задълбочава, което е нетипично за мен, но какво толкова - хората се променят.

В един от модните блогове, които чета редовно, се появи преди известно време пост с разкошна фотосесия. Доста време ми трябваше, за да открия, че е професионална. Вече съм споменавала за този блог - Gal Meets Glam. Та фотосесията е сред природата, 5 млади жени са на пикник, а около тях всичко е много хубаво аранжирано. Понеже в такива блогове само гледам снимки и не чета текстовете, съвсем скоро се зачетох в текста и разбрах, че това е фотосесия за онлайн сайт за дрехи, който е специализиран за сватби - за булката, за шаферките, обувки, аксесоари, декорация и т.н. За мъже няма :))) Фотосесиите са три, от три различни модни блога. Едната не ми хареса, не е в мой стил, но другите две са прекрасни. Едната е във винтидж стил, а другата е в така обичаното от американците кънтри. Изобщо не обичам кънтрито им, но роклите и фотосесията са страхотни :))) Ето линкове към основния сайт и двата блога с целите им фотосесии:

BHLDN.com - Maid for Each Other

Gal Meets Glam - A Dreamy Moment

Cheetah is The New Black - Misdummer Wanderlust

Малко снимки от двете фотосесии:

image

image

image

image

image

image

image

image




Тагове:   мода,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mese4inkata
Категория: Други
Прочетен: 1182306
Постинги: 599
Коментари: 54
Гласове: 16646
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930