Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2011 23:48 - Есенна обич (валят мечти и листенца)
Автор: luxporto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4031 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Есен, приятелко, от кога те чакам. Разпусни огнени коси, нека танцуваме. Развей полите от охра и оранж.
Древен дух, събуден от недрата на сърцето ми, нашепва легенди за отминало бъдеще. Прокарвам пръсти по килимите от пръснати мечти. Ноти и думи се вихрят наоколо.
Обичам слънцето да докосва, бекрайно нежно. Ветровете да подхващат шала ми, а около мен да валят целунати от злато усмивки. Очи от шоколад, до прелест чувствени.

image

Обичам те. Обичам вкуса на шоколад с първото кафе, обичам като малка пчеличка да кръстосвам града, потънала в задачи, обичам да се свивам до теб уморена, а ти да ме обгръщаш с разкош от лъчи.
Виждам те понякога да стъпваш боса в тревата. А друг път яхнала див вихър препускаш, напълно свободна. Харесвам цветята в косите ти и звънтящите гривни от пурпур.
Цялата нежност на света си събрала, скитница и любима. Майка и своенравна богиня.

image

Сгушена в листата, аз ще го чакам. Ще му разказвам приказки, навярно. А когато притвори очи ще го притисна в себе си, за да попия аромата на сънищата му.
Как искам да се слея с природата. Да те напрегръщам и да се смея докато не заболи.
Ще си издълбаем тиквен фенер и ще се маскираме на себе си. И една безумно дълга нощ, аз ще съм пламенно искрена, а той-той ще ме обгърне с ръце и ще изтрие всичко останало. Проблемите ще избягат уплашени от тихото му ръмжане, мислите ми ще се разтворят във виното, дори листата няма да съществуват в света в които има "нас".
Като есен, завръщам се, уморена и леко раздърпана. Ще се свия до теб, много тихо, сякаш никога не съм си тръгвала...
Бях на много места и се огледах в езера от чужди сълзи и мечти, но в сърцето си винаги пазех мечтата за твоето: "Върна се!"






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!
01.10.2011 23:57
И аз съм на есенна вълнА... :)
цитирай
2. luxporto - Забелязах :) Поздрави от лазур и ...
01.10.2011 23:58
Забелязах :)
Поздрави от лазур и злато
цитирай
3. turb04 - Когато те прегърне есента ще ти ...
02.10.2011 21:56
Когато те прегърне есента
ще ти останат точно две минути
да ми покажеш колко си добра
и после да си тръгнем необути...
цитирай
4. luxporto - :)
03.10.2011 01:19
Приказно красиво-точно в твой стил...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luxporto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 370584
Постинги: 188
Коментари: 818
Гласове: 1287
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930