Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02 16:53 - Мариана Запата
Автор: mese4inkata Категория: Други   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 13.02 19:08


Не си спомням как намерих Мариана Запата, но тя бързо се превърна в следен от мен автор. Чакам с голямо нетърпение всяка нейна следващата книга, а интересното е, че тя не обявява предварително какво ще пише. Когато има готова книга, направо обявява датата на издаване, която обикновено е най-много до месец. Също така е от тези автори, които не са хипер продуктивни до омръзване. Издава книга веднъж в годината, като броени пъти има по 2 книги годишно. Стилът й на писане е хубав, описателен без да ти дотяга. Най-важното е, че за разлика от много от съвременните нашумели автори, пише смислено, което позволява да следиш сюжета без на всяка нова глава да се чудиш: какво стана тук, да не би да съм пропуснал нещо без да съм разбрал, и т.н. Характерен за нейните книги е т.нар. slow burn.

В момента има издадени 13 книги на английски и 2 на български. Любимите ми са: The Wall of Winnipeg and Me, From Lukov with Love (Огън на леда), All Rhodes Lead Here (Всички пътища водят към теб), Luna and the Lie, Hands Down. На български я публикува издателство Ибис. Само преди дни обявиха, че пускат All Rhodes Lead Here под заглавието Всички пътища водят към теб, което е буквален превод, тъй като играта на думи не може да се преведе (Rhodes е фамилията на главния герой). Надявам се да издадат и други нейни книги, за предпочитане тези, които ми харесват :D

image

image

image



Тагове:   mariana zapata,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mese4inkata
Категория: Други
Прочетен: 1184602
Постинги: 599
Коментари: 54
Гласове: 16652
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930