Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03 10:21 - Суетна коса, част 2
Автор: mese4inkata Категория: Други   
Прочетен: 226 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 20.03 11:12


Както се разрастват постовете ми за четките за грим и за личната библиотека, така днес ще се увеличи и поста с козметиката за коса. Първият ми такъв пост е отпреди 5 години ( https://mese4inkata.blog.bg/drugi/2019/02/06/suetna-kosa.1644884 ) и е неособено интересен.

Косата иска много грижи, също като лицето, и затова имам доста продукти за коса. Събрала съм на едно място всичките си любими продукти, като малка част от тях още не съм пробвала и нямам мнение, но съвсем скоро ще бъдат тествани.

Да започнем с подготовката преди изминаването на косата. Благодарение на Тикток, научих един много евтин и качествен начин косата ми да започне да расте супер бързо и да е добре подхранена. Веднъж седмично си правя маска на скалпа с комбинация от растителни и етерично масла – арган, жожоба и розмарин, като понякога вместо розмарин, слагам рицин. Изпробвах и черния кимион – чист, без да го разреждам с нещо друго. Ефектът е просто страхотен. Не на последно място, розмаринът помага пърхота да изчезне или да намалее. Тук трябва да изрично да кажа, че етеричните масла никога не се нанасят директно върху кожата без да са разредени с базово (растително) масло. Много са силни и могат да причинят изгаряне на кожата. Задължително прочетете листовката в опаковките на етеричните масла за противопоказания. Следващите базови масла, които ще изпробвам, са нар и синя слива. Използвам розмарин и рицин на българската марка Ривана, а всички други са на Алтея Органикс, отново наша марка. Растителните масла на Алтея са в размери по 50 и 100 мл, рицинът на Ривана е 30 мл, а розмаринът е 10 мл.

image

image

image

image
image

image


image

После измиването. Доскоро бях с шампоана против пърхот на Keune (години наред бях само с него, така че спокойно мога да кажа, че ми е любим), сега съм с този на L’Oreal Professionnel (хубав е, но не толкова, колкото Keune). После ще изпробвам на Ducray и Vichy. Шампоанът за хидратиране на MoroccanOil е разкошен и го препоръчвам с 2 ръце.

image

image

image

image

image

Балсам – по принцип не използвам балсам, защото слагам маска. Сега обаче съм с балсама за хидратиране на
MoroccanOil. Цялата серия за хидратация на тази марка е страхотна, надолу ще видите и други нейни продукти.

image

Маска – MoroccanOil е просто най-добрата. Косата ми веднага става хубава и мека и много лесно се разресва.

image

И сега идва ред на категорията, в която имам супер много продукти :) Това са продуктите за стилизиране след измиване. Използвам балсам без отмиване, маска без отмиване, крем за изсушаване, масло и т.н. разбира се, не по едно и също време. В момента използвам 3 продукта след баня и това е най-голямото количество, което някога съм слагала на косата си. По принцип се ограничавам до 2 продукта, за да не се омазни от прекалено количество. Разбира се, най-любимито ми олио за коса - Precious Nature с бодлива круша и портокал на AlfaParf Milano, е спряно от производство, кой знае защо. Другите олиа на AlfaParf, които имам, също са хубави. Маслото на CHI с черен кимион е страхотно, ползвам го заедно с другите 2 продукта - балсам без отмиване и крем за изсушаване. Маската спрей на FarmaVita - The One & Only, е страхотна и я използвам заедно с някое от маслата на AlfaParf, дългогодишна комбинация ми е. За продуктите на MoroccanOil - ползвам ги два по два: крема за изсушаване заедно с маслото или балсамът без отмиване заедно с термозащитния спрей. Последното ми откритие е точно последната комбинация - косата ми става гладка и лъскава като коприна с нея.


image

image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

Голяма част от продуктите на MoroccanOil имат и травел размери, което е много удобно не само за път, но и за проба, защото са среден клас козметика и са по-скъпи от масовата козметика по хипермаркетите и дрогериите. Винаги разчитам на намаления, за да си взема поредната опаковка маска, тъй като тя ми върви най-много като количество. Шампоанът и балсамът ги има във варианти 70 мл, 250 мл, 500 мл и 1 л. Маската – 75 мл, 250 мл и 500 мл. Стилизиращият крем – 75 мл и 300 мл. Спрей балсам без отмиване – 50 мл и 160 мл. Термозащитен спрей – 75 мл и 225 мл. Масло – 25 мл, 50 мл и 100 мл.

image

image

image

image

image

image

image




Тагове:   коса,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mese4inkata
Категория: Други
Прочетен: 1184581
Постинги: 599
Коментари: 54
Гласове: 16652
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930